Duurzaam ondernemen #10: Zo doet Judith Verhoef het
In deze serie interview ik maandelijks iemand die duurzaam onderneemt. In deze aflevering: Judith Verhoef, marketeer voor MVO’s.
In deze serie interview ik maandelijks iemand die duurzaam onderneemt. In deze aflevering: Judith Verhoef, marketeer voor MVO’s.
Bloggen is een waardevolle manier om je bedrijf te ondersteunen. Wat heb je aan een blog en hoe zet je hem voor jou aan het werk?
JPGs en PNGs kosten veel megabytes om te versturen, en dus veel CO2-uitstoot. Minder foto’s op je website bereik je met deze alternatieven.
Hoeveel bomen moet je planten om de CO2-uitstoot van jouw website te compenseren? Met dit stappenplan reken je het zo uit.
In deze serie interview ik maandelijks iemand die duurzaam onderneemt. In deze aflevering: Sophie ten Wolde, grafisch ontwerper en maker.
Bloggen als ondersteuning voor je bedrijf kan ontzettend veel kan opleveren. Ik zal in vogelvlucht uitleggen hoe je een zakelijke blog start.
Je blog monetizen, hoe werkt dat? In dit artikel bespreek ik 7 verdienmodellen voor hobbyblogs en zakelijke blogs + hoe ze werken.
Je website verduurzamen van 5,31 gram CO2-uitstoot naar 0,67 gram per pageload, hoe doe je dat? Een case study n.a.v. mijn eigen website.
In deze serie interview ik maandelijks iemand die duurzaam onderneemt. In deze aflevering: Doortje ‘t Hart, teamcoach voor goede doelen.
Je hoort sommige marketinggoeroes wel eens zeggen dat bloggen dood is. Maar is dat wel zo? Ik geef 4 redenen om toch te bloggen.